درب اتوماتيك درب اتوماتيك .

درب اتوماتيك

درب اتوماتيك شيشه اي

درب اتوماتيك شيشه اي چشمي

درب اتوماتيك شيشه اي چشمي

از درب اتوماتيك شيشه اي چشمي به نام يكي از مهمترين اختراعاتي كه انسان مدرن در قرن گذشته ياد كرد. در درب اتوماتيك شيشه اي چشمي تنها كافي است فرد حركتي به سمت درب كند تا درب اتوماتيك شيشه اي چشمي براي خود به خود باز شده و بعد از تردد شما باز بسته شود .بنابراين درب اتوماتيك برقي يك جدا كننده فضاها از يكديگر مي باشد كه تكنولوژي اتوماتيك  دارد.

اين درب اتوماتيك شيشه اي چشمي در اقسام مختلفي مانند تلسكوپي،كشويي، آكاردئوني، گردان، منحني و مثلثي موجود  هستند.

هدف از استفاده درب اتوماتيك شيشه اي چشمي در نگاه اول، راحتي در تردد افراد به خصوص سالمندان و ناتوانان جسمي  است، علاوه بر آن اينگونه درب ها از هدر رفت انرژي اي كه به جهت باز ماندن درب هاي عادي بوجود مي آيند و هم اينطور آلودگي هاي صوتي به مقدار غير قابل باوري جلوگيري مي كنند.

در ضمن مي توان با به كارگيري دستگاه هاي كنترلي تردد (با اثر انگشت يا كارت اعتباري)در مكان هايي كه حفظ امنيت مهم است ، مي توان افراد مجاز را از غير مجاز تشخيص داد.

انواع سنسورها در درب اتوماتيك شيشه اي چشمي
آيا تا كنون از اين كه چطور درب اتوماتيك شيشه اي چشمي ناگهان شما را شناسايي كرده و درب اتوماتيك باز شده و شما رد مي شويد متعجب شده ايد؟ سحر و جادويي در اين كار نيست، هر درب اتوماتيك شيشه اي چشمي توسط حسگر هاي مختلفي  حركت را شناسايي مي كند.

سنسور درب اتوماتيك شيشه اي چشمي در مكان صنعتي و تجاري جهت سهولت دسترسي به اماكن مختلف ساختمان بكار گرفته  مي شود به ويژه براي افراد سالمند و ناتوانان حركتي.

انواع حسگرها درب اتوماتيك شيشه اي چشمي:
حسگر هاي حركتي يا نوري
حسگر هاي فشاري : جهت استفاده افراد ناتوان و سالمندان و محيط هاي صنعتي و تجاري
حسگرهاي وزني : توسط كفپوش هاي مخصوص قبل و بعد از ورودي درب شيشه اي اتوماتيك چشمي كار گذاشته مي شوند و در هنگام عبور اشخاص با تغيير در ميزان وزن تنظيم شده در تنظيمات حسگر، درب باز و بسته خواهد شد.
 سنسورهاي مادون قرمز: اين حسگر ها با تشخيص تغييرات دماي اجرام در اطراف درب اتوماتيك شيشه اي چشمي بويژه دماي بدن انسان، سيستم باز و بسته شدن درب را فعال مي گرداند.
 حسگر صوتي يا امواج مايكرو ويو (طول موج كوتاه) : اين نوع حسگر با تمييز و تشخيص ارتعاش محيط ، فركانس دريافتي را متناسب با تنظيمي كه براي آن برنامه ريزي شده دريافت و درب باز و بسته مي گردد .

شركت السا با فروش انواع كركره برقي و درب اتوماتيك درخدمت شما مشتري محترم مي باشد و تمامي محصولات كركره برقيداراي گارانتي و خدمات پس از فروش , تعميرات و نصب كركره برقي , درب اتوماتيك , درب شيشه اي اتوماتيك , كركره پنجره ,درب اتوماتيك پاركينگ , كركره پلي كربنات شفاف , كركره رول گيتر , درب رول آپ و… ميباشد

شماره هاي تماس : 

۰۹۹۰۶۰۶۰۶۲۰

+۹۸ ۲۱ ۴۴۰۴ ۵۴ ۲۰


برچسب: درب اتوماتيك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۹:۴۳ توسط:السا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :